HŽPP

Izdvojeno

Najčešća pitanja

Pronađite odgovore na pitanja

Fotografija: Shutterstock

Mogu li pametne kartice biti izrađene nakon 1. studenoga 2021.?

Zahtjev za izradu pametne kartice možete predati tijekom trajanja pilot-projekta, odnosno do 31. prosinca 2022. godine.

Jesu li besplatna putovanja vlakom osmišljena samo za put od kuće do škole ili pojedinac može putovati npr. od Šibenika do Zagreba?

Djeca i učenici mogu putovati svakodnevno od mjesta stanovanja do mjesta školovanja. Također, sva djeca i učenici mogu putovati povremeno na bilo kojoj relaciji u RH, npr. na jednodnevne izlete, u posjete rodbini ili na bilo koje pojedinačno putovanje u 2. razredu redovnih vlakova.  

Ako sam učenik u đačkom domu, imam li pravo koristiti besplatni prijevoz?

Učenici koji su smješteni u đačkom domu imaju pravo na besplatna pojedinačna putovanja vlakom na bilo kojoj relaciji u RH.

Mogu li ostvariti pravo na besplatno putovanje ako imam 18 godina i polazim 4. razred srednje škole? 

Svi redovni učenici srednjih škola imaju pravo na besplatna putovanja bez obzira na godine. 

Je li potrebno najaviti putovanje?

Svakodnevna putovanja od mjesta stanovanja do mjesta školovanja ni pojedinačna putovanja nije potrebno najaviti. Skupna putovanja potrebno je najaviti najmanje 7 dana unaprijed na e-mail besplatno.djeca@hzpp.hr.

Jesu li putovanja ograničena vlakovima ili relacijama?

Putovanja nisu ograničena i možete putovati na bilo kojoj relaciji u 2. razredu redovnih vlakova koji voze prema važećem voznom redu na području RH. 

Koju relaciju treba navesti prilikom popunjavanja zahtjeva za izradu pametne kartice ako ću putovati povremeno na različitim relacijama?

Relaciju putovanja potrebno je navesti samo ako putujete svaki dan od mjesta stanovanja do mjesta školovanja, a za povremena putovanja nije potrebno navesti relaciju. 

Imaju li pravo na besplatan prijevoz vlakom svi učenici osnovnih i srednjih škola koji koriste mjesni i međumjesni prijevoz?

Svi učenici imaju pravo na besplatan prijevoz na bilo kojoj relaciji na području RH.

Do kada se može predati zahtjev za izradu pametne kartice?

Učenici koji redovito koriste željeznički prijevoz zahtjev za izradu pametne kartice trebaju predati tijekom listopada 2021. godine. Učenici koji će naknadno koristiti željeznički prijevoz zahtjev za izradu pametne kartice mogu predati tijekom trajanja pilot -projekta.  

Trebam li ispisati e-kartu?

Kupljenu e-kartu možete ispisati ili je jednostavno na pametnom telefonu pokazati kondukteru/kontroloru.

Kada mogu kupiti e-kartu?

E-kartu možete kupiti do polaska vlaka po voznom redu.

Može li se e-karta kupiti za drugog korisnika?

Kupnja e-karte za drugog korisnika (različitog od osobe koja kupuje kartu) je moguća. U tom slučaju kupac kupuje kartu kao korisnik bez registracije, a u aplikaciju unosi podatke stvarnog korisnika e-karte (ime i prezime, adresa), kojemu će na e-mail biti poslana e-karta.  

Koje vrste e-karata s popustom mogu kupiti?

E-karte s popustom možete kupiti za sljedeće kategorije: dijete (6-12 godina), studenti, mladi (12-26 godina), umirovljenici ili starije osobe. Kako biste ostvarili popust po drugoj osnovi, kartu trebate kupiti na blagajni.  

Moram li imati iskaznicu kojom dokazujem pravo na popust?

Kondukter/kontrolor ima pravo zahtijevati iskaznicu HŽ Putničkog prijevoza prema kojoj ostvarujete pravo na popust, ili u slučaju popusta na kartu za dijete od 6 do 12 godina može tražiti zdravstvenu iskaznicu ili drugi dokument kojim se potvrđuju godine djeteta.  

Kojim karticama je omogućeno plaćanje?

Plaćanje je omogućeno karticama MasterCard, Visa, Diners i Maestro.

Koliko se e-karata može kupiti jednom transakcijom?

Ako e-kartu kupujete putem www.hzpp.hr, možete kupiti najviše 6 karata. Ako e-kartu kupujete putem aplikacije za pametni telefon, možete kupiti jednu kartu.

Mogu li kupiti e-kartu za međunarodna odredišta?

Kupnja karata putem www.hzpp.hr i aplikacije za pametni telefon može se kupiti samo za promet unutar Hrvatske.

Imam li pravo na povrat novca ako odustanem od putovanja?

Povrat novca moguće je zatražiti za potpuno neuporabljene prijevozne karte, kod dvosmjernih putovanja za neiskorišteno putovanje u odlasku ili povratku, za djelomično neuporabljene prijevozne karte ako putnik odustane od daljnjeg putovanja, za uporabu vlaka nižega ranga, za uporabu 2. razreda umjesto 1. razreda, za uporabu kraćega prijevoznog puta, te u određenim slučajevima za mjesečne karte.

Povrat, zamjena i prekid putovanja za karte kupljene putem internetske stranice/aplikacije za pametni telefon moguć je sukladno Korisničkoj uputi.

Mogu li prekinuti putovanje ako koristim e-kartu?

Za elektroničke karte kupljene kroz kanale prodaje web i smartphone nije moguć prekid putovanja.

Što ako se ne mogu prijaviti na Moj HŽPP?

Provjerite jeste li pri registraciji upisali točan e-mail i lozinku. Provjerite jeste li nakon registracije aktivirali link koji Vam je stigao na e-mail, kojim se potvrđuje otvaranje korisničkog računa.

U slučaju da su ti podaci ispravni i da je link aktiviran, koristite opciju Zaboravljena lozinka. Kada Vam na e-mail stigne link za promjenu lozinke, promijenite je i prijavite se ponovno.

Što ako ne primim e-mail s potvrdom registracije?

Provjerite jeste li upisali točan e-mail i lozinku. Provjerite sandučiće Bezvrijedna e-pošta, Nagomilana e-pošta i Promocije.  

U prikazu voznog reda uz vlak se nalazi crveni uskličnik. Što to znači?

To znači da u vlaku nema slobodnih mjesta za rezervaciju.

Što ako je isteklo vrijeme potrebno za plaćanje?

U procesu unosa kartičnih podataka u PayWay sustav postoji ograničenje do 5 minuta. U slučaju da se na tom ekranu zadržite dulje od 5 minuta, pojavit će se upozorenje o isteku dopuštenog vremena za kupnju.

Što trebam učiniti ako sam dobio/la potvrdu o terećenju kartice, ali nisam dobio/la kartu?

Nazovite Kontakt centar HŽ Putničkog prijevoza na brojeve telefona 060 333 444 (cijena poziva iz fiksne mreže je 0,23 EUR/min, a iz mobilne 0,39 EUR/min, HT d.d.) i 01 4724 026 ili na informacije@hzpp.hr i reklamacije@hzpp.hr .

Gdje mogu pronaći uvjete prodaje e-karata?

Uvjeti prodaje objavljeni su ovdje.

Mogu li prevesti bicikl vlakom?

Prijevoz bicikala u unutarnjem prijevozu


Bicikl se može prevesti:

  • u svim vlakovima kao osobna prtljaga - bicikl je potrebno sklopiti tako da se kao osobna prtljaga može smjestiti iznad ili ispod sjedala ili drugo mjesto predviđeno za smještaj prtljage 
  • u određenim vlakovima koji u sastavu imaju vagon s prostorom za smještaj bicikala (10 bicikala) ili prostor za smještaj bicikla.

Jednosmjerna karta za prijevoz bicikla iznosi 1,99 EUR , a karte se kupuju u vlaku i na blagajnama kolodvora. 

Vozni red vlakova kojima je moguće prevesti bicikl u unutarnjem prijevozu možete preuzeti odabirom relacije na kojoj želite putovati:

Osijek – Koprivnica – Zagreb GK → Osijek

Pula – Buzet → Pula

Rijeka – Permani → Rijeka

Varaždin – Koprivnica → Varaždin

Vinkovci – Gunja → Vinkovci

Vinkovci – Osijek → Vinkovci

Vinkovci – Vukovar → Vinkovci

Vinkovci – Županja → Vinkovci

Zagreb GK – Karlovac – Duga Resa – Ogulin – Moravice – Rijeka → Zagreb GK

Zagreb GK – Križevci – Koprivnica → Zagreb GK

Zagreb GK – Oštarije – Split → Zagreb GK

Zagreb GK – Novska – (Sisak) → Zagreb GK

Zagreb GK – Novska – Vinkovci – Tovarnik → Zagreb GK

Zagreb GK – Sisak – Sunja – Volinja → Zagreb GK

Zagreb GK – Varaždin – Kotoriba → Zagreb GK

Split – Kaštel Stari – Split

Na relaciji Rijeka – Lupoglav – Rijeka na kojoj voze autobusi ne pruža se usluga prijevoza bicikala.

U slučaju interesa veće skupine putnika za prijevoz bicikala na drugoj relaciji ili u drugom vlaku, putovanje je potrebno najaviti najmanje pet dana ranije kako bi se osigurao odgovarajući vagon.

HŽ Putnički prijevoz ne odgovara za izgubljene, oštećene ili otuđene osobne stvari putnika.  

Prijevoz bicikala u gradsko-prigradskom prijevozu Grada Zagreba

Vozni red vlakova u kojima je moguće prevesti bicikl u gradsko-prigradskom prijevozu Grada Zagreba možete preuzeti odabirom relacije na kojoj želite putovati:

Harmica – Savski Marof – Zagreb GK – Dugo Selo

Dugo Selo – Zagreb – Zaprešić – Savski Marof

Novoselec – Zagreb GK – Zaprešić – Savski Marof

Prijevoz bicikala u međunarodnom prijevozu 
 

Bicikl se može prevesti:

  • u svim vlakovima kao osobna prtljaga - bicikl je potrebno sklopiti tako da se kao osobna prtljaga može smjestiti iznad ili ispod sjedala ili drugo mjesto predviđeno za smještaj prtljage 
  • u vlakovima s posebnim prostorom za smještaj bicikala.

Vozni red vlakova u kojima je moguće prevesti bicikl u međunarodnom prijevozu možete preuzeti u nastavku odabirom relacije na kojoj želite putovati:

Vinkovci - Zagreb - Villach - Zagreb - Vinkovci

Zagreb - Koprivnica - Budapest D. - Koprivnica - Zagreb

Rijeka – Ljubljana – Budapest D. → Rijeka

Beli Manastir – Magayarboly

Villa Opicina – Rijeka – Villa Opicina

 

Jednosmjerna karta za prijevoz bicikla za Sloveniju i Mađarsku iznosi 5 EUR, a rezervacija mjesta za bicikl iznosi 3,50 EUR. Karte i rezervacije se kupuju na međunarodnim blagajnama.

Dodatne informacije vezane uz prijevoz bicikala putnici mogu dobiti na brojevima telefona 060 333 444  (0,23 EUR/min, a iz mobilne 0,39 EUR/min, HT d.d.), 01 4724 026 te e-mailu informacije@hzpp.hr.

Kako mogu ostvariti pravo na povlasticu kao osoba s invaliditetom?

Osobe s invaliditetom ostvaruju pravo na četiri povratna putovanja godišnje uz 75 % popusta na redovnu prijevoznu cijenu u 1. i 2. razredu putničkog ili brzog vlaka.
Navedeni popust moguće je ostvariti uz donošenje objave za povlašteni prijevoz željeznicom i brodom osobe s invaliditetom koju ispostavlja županijski ured mjerodavan za rad, zdravstvo i socijalnu skrb.
Napomena: osoba s invaliditetom ne može koristiti zakonske povlastice po dvjema osnovama. Osoba s invaliditetom ima pravo na besplatan prijevoz pratitelja.

Pratitelj osobe s invaliditetom ostvaruje pravo na besplatan prijevoz u 1. i 2. razredu putničkoga ili brzog vlaka.
Navedenu povlasticu moguće je ostvariti na temelju objave za besplatan prijevoz pratitelja osobe s invaliditetom željeznicom ili brodom, odnosno radne iskaznice za psa vodiča slijepe osobe koju ispostavlja i potvrđuje Hrvatska udruga za školovanje psa vodiča slijepe osobe i mobilitet.

Napomena:
Ako osoba s invaliditetom za prijevoz koristi vlak višeg ranga od propisanog, tada se i za pratitelja osobe s invaliditetom plaća razlika u punom iznosu.
Pratiteljeva objava vrijedi tijekom razdoblja u kojemu vrijedi objava osobe s invaliditetom koju prati, a vrijedi samo uz pratiteljevu osobnu iskaznicu i odgovarajuću prijevoznu kartu za osobu s invaliditetom koju prati.

Kako mogu ostvariti pravo na povlasticu vojnih i civilnih ratnih invalida?

Pravo na povlasticu ostvaruju nositelji obiteljske invalidnine iza osobe poginule ili nestale u Domovinskom ratu, uz donošenje Objave za povlašteni prijevoz željeznicom ili brodom korisnika obiteljske invalidnine koju ispostavlja mjerodavno upravno tijelo u gradu Zagrebu ili županijski odjel za hrvatske branitelje i članove njihovih obitelji u područnim jedinicama.
Nositelji popusta godišnje imaju pravo na jedno besplatno povratno putovanje u 1. ili 2. razredu radi obilaska grobnog mjesta koje nije u mjestu korisnikova stanovanja.

Isto tako povlasticu, uz donošenje objave, mogu koristiti vojni invalidi, civilni ratni invalidi i mirnodopski invalidi kojom ostvaruju pravo na četiri povratna putovanja godišnje uz povlasticu 75% od redovne prijevozne cijene.

Kako mogu ostvariti pravo na povlasticu pratitelji vojnih i civilnih ratnih invalida?

Pratitelji vojnih invalida, civilnih ratnih invalida i mirnodopskih invalida donošenjem objave, koju ispostavlja mjerodavno upravno tijelo u gradu Zagrebu ili županijski odjel za hrvatske branitelje i članove njihovih obitelji u područnim jedinicama ostvaruju pravo na besplatni prijevoz u 1. i 2. razredu putničkog ili brzog vlaka.

Objava pratitelja vrijedi koliko i objava invalidne osobe koju prati, te mora biti naslovljena na vaše ime i prezime i ovjerena od nadležnog županijskog ureda (odjela) i vrijedi 60 dana od dana ispostavljanja. Iskaznica HRVI nije dovoljna za ostvarivanje prava na povlasticu.

Koje popuste mogu ostvariti kao student?

1. Mlade osobe do navršenih 26 godina života, bez obzira jesu li studenti ili ne, kupnjom profila K-33J ostvaruju popust od 30% od redovite prijevozne cijene za neograničen broj jednosmjernih ili dvosmjernih putovanja u 1. i 2. razredu svih vrsta vlakova na bilo kojoj relaciji na mreži pruga HŽ-a.

2. Indeks vrijedi više za studente hrvatskih visokih učilišta
Popust od 50% ostvaruje se za neograničeni broj jednosmjernih i dvosmjernih putovanja u svim vlakovima te se može koristiti tijekom cijele godine.

Popust se ostvaruje na blagajnama i u vlaku uz predočenje pametne kartice s profilom K-33x koju treba pokazati na zahtjev konduktera tijekom putovanja. Navedeni popust može se koristiti samo u unutarnjem prometu Hrvatske. Cijena profila za akademsku godinu iznosi 50 kn (6,81 EUR*). Pametna kartica K-33X kupuje se na blagajnama željezničkih kolodvora.

Za ostvarivanje prava na profil studenti moraju predočiti Indeks ovjeren za tekući semestar ili potvrdu fakulteta o upisanom tekućem semestru. Status studenta također je moguće dokazati predočenjem e-indexa ili x-ice ali uz dokument (ispis matičnih podataka) na kojem su vidljivi valjani podaci iz navedenih kartica.

*Tečaj: 1 EUR = 7,53450 HRK

Koje popuste mogu ostvariti kao starija osoba?

Koristeći ponudu Godine vrijede više možete ostvariti 50% popusta na putovanja u vlakovima u unutarnjem prometu tijekom cijele godine.Ponudu mogu koristiti umirovljenici i osobe starije od 60 godina koje su hrvatski državljani i imaju stalno prebivalište u Hrvatskoj.

Za ostvarenje popusta potrebno je na blagajnama kolodvora jedanput godišnje kupiti profil K-33S po cijeni od 50 kn (6,81 EUR*).. Korisnici pametne kartice s profilom K-33S mogu je koristiti do datuma naznačenog na iskaznici.   

*Tečaj: 1 EUR = 7,53450 HRK

Je li moguće koristiti kombinaciju HŽPP mjesečne karte i ZET-HŽ pokaza?

Moguće je. Prijevozne isprave ZET-HŽ i željezničke mjesečne priključne zonske karte vrijede u 2. razredu svih vrsta vlakova koji se po voznom redu zadržavaju u određenim službenim mjestima na području Grada Zagreba i u propisanim priključnim zonama, bez doplate za viši rang vlaka. S tim prijevoznim ispravama putnik može zahtijevati produljivanje putovanja do drugog odredišnog kolodvora i to na blagajni bez dodatka ili u vlaku s dodatkom od 15,00 kuna za putnika koji se javio kondukteru.
Mjesečne i godišnje karte  ZET-HŽ (opće, učeničke, studentske, socijalne i umirovljeničke ) putnici mogu kupiti na blagajnama  ZET-a, Ozaljska 105, Zagreb.

Uz mjesečne godišnje karte ZET-HŽ putnici mogu kupiti na blagajnama HŽ Putničkog prijevoza i priključne karte za 1., 2., 3., 4., 5. i 6. zonu, koje osim na području Grada Zagreba također daju pravno na neograničen broj putovanja željeznicom izvan prometnog područja Grada Zagreba na području propisanih priključnih zona;

Priključne zone za produljenje prijevoznog puta vlakom:

  • 1. priključna zona 
    • Sesvetski Kraljevec - Dugo Selo, Ostrna
    • Odra - Velika Gorica, Mraclin, Turopolje
    • Podsused - Zaprešić, Novi Dvori, Pojatno, Kupljenovo
    • Podused - Zaprešić Savska, Brdovec, Savski Marof, Laduč, Sutla, Harmica
    • Mavračići - Zdenčina, Desinec    
    • Sesvetski Kraljevec - Božjakovina                                    
  • 2. priključna zona 
    • Podsused - Luka
    • Odra - Peščenica
    • Sesvetski Kraljevec - Prečec stajalište
    • Mavračići - Jastrebarsko, Domagović 
  • 3. priključna zona 
    • Sesvetski Kraljevec - Ivanić Grad 
    • Sesvetski Kraljevec - Vrbovec 
    • Podsused - Žeinci, Veliko Trgovišće, Zabok, Hum Lug 
    • Odra - Lekenik  
    • Mavračići - Lazina  
  • 4. priključna zona 
    • Sesvetski Kraljevec - Deanovec, Širinec, Novoselec  
    • Podsused - Dubrava Zabočka, Špičkovina, Bedekovčina, Poznanovec, Zlatar Bistrica  
    • Podsused - Oroslavje, Stubičke Toplice, Donja Stubica, Gornja Stubica  
    • Podsused - Štrucljevo, Sv. Križ Začretje, Dukovec, Velika Ves, Pristava Krapinska   
    • Odra - Greda, Stupno, Sisak, Sisak Caprag   
    • Mavračići - Draganići, Karlovac, Karlovac Centar    
    • Sesvetski Kraljevec - Gradec, Repinec
  •    5. priključna zona 
    • Sesvetski Kraljevec - Ludina   
    • Podsused - Krapina   
    • Sesvetski Kraljevec - Križevci
    • Sesvetski Kraljevec - Križevci – Sv. Ivan Žabno
    • Sesvetski Kraljevec - Gradec - Sv. Ivan Žabno 
    •    6. priključna zona 
      • Sesvetski Kraljevec - Križevci - Bjelovar     
      • Sesvetski Kraljevec - Gradec - Bjelovar    

    Ove karte vrijede i za putnike koji putuju izvan 1., 2., 3., 4. 5. i 6. priključne zone u druge udaljenije kolodvore samo ako kupe kartu za nastavak putovanja do odgovarajućeg kolodvora.

    Uz mjesečne i godišnje karte ZET-HŽ te željezničke mjesečne priključne karte za 1., 2., 3., 4., 5. i 6. zonu korisnik ima pravo na neograničen broj putovanja željeznicom na području Grada Zagreba u 1., 2., 3., 4., 5. i 6. priključnoj zoni ili za nastavak putovanja do nekog drugog kolodvora.

    Više informacija o cijenama priključnih karata potražite na www.hzpp.hr/hzpp-i-zet .

    Kakva prijevozna karta vrijedi na relaciji Kumrovec – Zagreb GK?

    Na relaciji Kumrovec-Novi Dvori-Dubravica-Kraj Gornji-Kraj Donji-Harmica (Savski Marof)-Zagreb GK vrijede zajedničke mjesečne prijevozne karte Meštrović prijevoz-HŽ.
    Mjesečne prijevozne karte moguće je kupiti na prodajnim mjestima Meštrović prijevoz (više informacija na www.mpz.hr, mpz@mpz.hr, ili na broj telefona 01 3391 999.

    Vrijedi li vojna iskaznica za djelatne vojne osobe u željezničkom prijevozu umjesto pokaza ZET-HŽ?

    Ne, već vrijede samo prijevozne karte HŽ Putničkog prijevoza kupljene na blagajni kolodvora ili u vlaku, a u prigradskom prometu vrijedi pokaz ZET-HŽ.

    Kolika je cijena i na koji način mogu kupiti mjesečni pokaz Zagreb-Velika Gorica (s i bez mogućnosti vožnje u tramvaju)?

    1. OPĆA 30-DNEVNA/GODIŠNJA PRETPLATNA KARTA KOJA JE VAŽEĆA SAMO U VLAKU
    Za izradu opće 30-dnevne pretplatne karte potreban je profil K-19 (koji možete kupiti na blagajni kolodvora Zagreb GK i Velika Gorica po cijeni od 30,00 kn / 3,98 EUR), te osobna fotografija.
    Profil K-19 vrijedi godinu dana od dana ispostavljanja.
    Temeljem pametne kartice s profilom K-19 na putničkoj blagajni polaznog ili odredišnog kolodvora potrebno je kupiti 30-dnevnu pretplatnu kartu.
    Cijena opće 30-dnevne pretplatne karte na relaciji Zagreb GK-Velika Gorica iznosi 320,00 kn (42,47 EUR).

    2. MJESEČNA/GODIŠNJA KARTA KOJA JE VAŽEĆA ZA HŽ i ZET
    Mjesečne i godišnje pretplatne karte možete kupiti samo u sjedištu ZET-a u Ozaljskoj 105, (besplatni telefon 0800 200 060), prilikom kupnje iskaznice u ZET-u obavezno morate naglasiti da koristite pokaz ZET-HŽ.
    Pokaz ZET-HŽ važeći je za relaciju od kolodvora Zagreb GK do stajališta Odra.
    Cijena mjesečne karte ZET-HŽ na relaciji Zagreb GK-Odra iznosi 400,00 kn (53,09 EUR).
    Za relaciju od stajališta Odra do kolodvora Velika Gorica potrebna je priključna karta za prvu zonu (koju možete kupiti na blagajni kolodvora Zagreb GK i Velika Gorica).
    Cijena mjesečne priključne karte za radnike (uz pokaz ZET-HŽ) za prvu zonu iznosi 169,00 kn (22,43 EUR) .

    Tečaj: 1 EUR = 7,53450 HRK

    U kojoj zoni se nalazi stajalište Harmica, te kakvu kartu moram kupiti ako putujem na relaciji Harmica-Zagreb GK? Postoji li godišnja karta?

    Stajalište Harmica pripada prvoj priključnoj zoni. Za putovanje možete koristiti pokaz ZET-HŽ koji vrijedi do Podsused Stajališta. Temeljem pokaza ZET-HŽ na blagajnama HŽ Putničkog prijevoza potrebno je kupiti priključnu kartu.
    Cijena opće godišnje priključne karte (uz pokaz ZET-HŽ) za prvu zonu iznosi 1.686,00 kn (223,77 EUR).

    Za relaciju Zagreb GK-Harmica imate mogućnost kupiti HŽ 30-dnevnu ili godišnju kartu. Za izradu karte potreban je profil K-19 (koji možete kupiti na blagajni kolodvora Savski Marof i Zagreb GK po cijeni od 30,00 kn / 3,98 EUR ), te osobna fotografija.
    30-dnevna ili godišnja karta kupljena uz profil K-19 koristi se isključivo u vlaku.
    Profil K-19 vrijedi godinu dana od dana ispostavljanja.
    Cijena opće30-dnevne pretplatne karte za navedenu relaciju iznosi 477,00 kn (63,31 EUR), a cijena opće godišnje karte iznosi 4.579,20 kn (607,76 EUR).

    Tečaj: 1 EUR = 7,53450 HRK

    Gdje mogu kupiti priključnu kartu za radnike za relaciju Sesvetski Kraljevec-Dugo Selo i kolika je cijena?

    Opću priključnu kartu (vrijedi i za radnike) možete kupiti na blagajnama kolodvora Dugo Selo i Zagreb GK.
    Uvjet za kupnju priključne karte je posjedovanje pokaza ZET-HŽ koji vrijedi do stajališta Sesvetski Kraljevec.
    Cijena opće priključne karte za prvu zonu iznosi 169,00 kn (22,43 EUR).

    Tečaj: 1 EUR = 7,53450 HRK

    Kojim vlakovima se može putovati pokazom ZET-HŽ?

    U 2. razredu svih vlakova koji se zadržavaju u kolodvorima i stajalištima koji administrativno pripadaju području grada Zagreba i to na slijedećim relacijama: Zagreb GK-Sesvetski Kraljevec, Zagreb GK-Podsused Stajalište, Zagreb GK-Odra i Zagreb GK-Mavračići.

    Pokaz ZET–HŽ koristi se za zonu za koju je ispostavljen, dok mjesečne priključne zonske karte vrijede za određenu relaciju.

    Gdje mogu kupiti priključnu kartu za prvu zonu Sesvetski Kraljevec-Dugo Selo?

    Priključnu kartu za prvu zonu Sesvetski Kraljevec-Dugo Selo možete kupiti na blagajnama HŽ Putničkog prijevoza za unutarnji promet u kolodvorima Zagreb GK i Dugo Selo.

    Gdje mogu kupiti godišnje karte za vlak, tramvaj i autobus te kolika je cijena priključne karte za prvu zonu?

    Godišnju pretplatnu kartu ZET-HŽ putnici mogu kupiti samo u sjedištu ZET-a u Ozaljskoj ulici 105, Zagreb. Cijena opće godišnje priključne karte (uz pokaz ZET-HŽ) za prvu zonu iznosi 1.686,00 kn (223,77 EUR).

    Tečaj: 1 EUR = 7,53450 HRK

    Koja je cijena godišnje karte za radnike na relaciji Pojatno-Zagreb GK?

    Cijena opće godišnje pretplatne karte za vlak na relaciji Pojatno-Zagreb GK iznosi 4.252,80 kn (564,44 EUR), a mjesečne 443,00 kn (58,80 EUR).
    Za izradu mjesečne karte potreban je profil K-19 (koji možete kupiti na blagajni kolodvora Zagreb GK po cijeni od 30,00 kn/ 3,98 EUR), te osobna fotografija.
    Profil K-19 vrijedi godinu dana od dana ispostavljanja.

    Ako posjedujete godišnju pretplatnu kartu ZET-HŽ za relaciju Zagreb GK-Podsused Stajalište, na blagajni Zagreb GK potrebno je kupiti priključnu kartu za prvu zonu za relaciju Podsused Stajalište-Pojatno. Cijena godišnje priključne karte za prvu zonu iznosi 1.686,00 kn (223,77 EUR).

    Tečaj: 1 EUR = 7,53450 HRK

    Što je iskaznica K-19 i čemu služi?

    K-19 je profil na osnovu kojeg se kupuje opća 30-dnevna i godišnja pretplatna karta, a služi kao identifikacijska isprava.
    Pametnu karticu s profilom  K-19 možete kupiti na blagajnama HŽ Putničkog prijevoza po cijeni od 30,00 kn (3,98 EUR) za koju je potrebna osobna fotografija.
    Profil K-19 važeći je godinu dana od dana ispostavljanja.

    Tečaj: 1 EUR = 7,53450 HRK

    Koja je cijena mjesečnog pokaza i koje sve dokumente trebam pripremiti za putovanje na relaciji Zagreb-Duga Resa?

    Cijena opće 30-dnevne pretplatne karte na relaciji Zagreb GK–Duga Resa iznosi 910,00 kn (120,78 EUR).
    Za kupnju 30-dnevnne karte potreban je profil K-19 (koji možete kupiti na blagajni kolodvora po cijeni od 30,00 kn / 3,98 EUR), te osobna fotografija.
    Profil K-19 vrijedi godinu dana od dana ispostavljanja.

    Tečaj: 1 EUR = 7,53450 HRK

    Gdje se može kupiti mjesečna iskaznica za učenike?

    Pametna kartica za učenike i studente s profilom K-18 kupuje se na putničkim blagajnama kolodvora po cijeni od 20,00 kn (2,65 EUR). Za izradu profila K-18 potrebna je osobna fotografija i ovjerena originalna potvrda  škole ili fakulteta.
    Profil K-18 vrijedi za jednu školsku godinu.
    Temeljem profila K-18 kupuje se polumjesečna, mjesečna i godišnja pretplatna karta.

    Tečaj: 1 EUR = 7,53450 HRK

    Što je potrebno donijeti pri kupovini karte kako bih ostvario studentski popust za mjesečnu kartu?

    Potrebno je kupiti profil K-18 na blagajni kolodvora po cijeni od 20,00 kn (2,65 EUR), priložiti osobnu fotografiju i ovjerenu originalnu potvrdu od obrazovne ustanove (škole ili fakulteta).

    Tečaj: 1 EUR = 7,53450 HRK

    Vrijedi li kopija potvrde obrazovne ustanova za ostvarenja prava na K-18?

    Kopija potvrde ne vrijedi, učenik odnosno student je dužan donijeti originalnu potvrdu ovjerenu od strane obrazovne ustanove (škole ili fakulteta) kojom se potvrđuje da je riječ o učeniku srednje škole ili studentu fakulteta upisanom u odgovarajuću školsku godinu.

    Kako mogu prevesti svog kućnog ljubimca?

    Uz predočenje odgovarajuće veterinarske knjižice dopušten je prijevoz manjih kućnih ljubimaca, službenih pasa i pasa vodiča/pomagača (ako to nije zabranjeno veterinarskim, sanitarnim ili drugim propisima).

    U vlakove je dopušteno unijeti/uvesti:
    a) male pripitomljene životinje (psi visine do 30 cm, mačke i male pitome životinje) zatvorene u ručne transportne kutije (krletke, košare ili drugo koje se mogu smjestiti kao ručna prtljaga)
    b) male pse (visine do 30 cm) koji se mogu držati u krilu
    c) službene pse koje vode zaposlenici MUP-a, HV-a, lovci i pripadnici Gorske službe spašavanja, i registrirane spasilačke pse
    d) pse vodiče/pomagače u pratnji slijepih osoba, invalida ili trenera koji školuju takve pse.
    Na temelju predočene valjane radne iskaznice navedene osobe u pratnji psa imaju pravo na slobodan pristup javnim mjestima predviđenim za putnike (peroni, čekaonice, uredi i slično).
    e) ostale pse (više od 30 cm) ako imaju veterinarsku knjižicu iz koje je vidljivo vlasništvo psa, oznaka (mikročip) i redovitost cijepljenja. Takvi se psi moraju vezati na kratko i imati brnjicu. Prijevozna karta za te se pse kupuje na blagajni kolodvora ili u vlaku uz predočenje veterinarske knjižice. Psi bez veterinarske knjižice ne primaju se na prijevoz. Psi se ne smiju smještati na sjedala.

    Psi navedeni pod točkama c) i d) ne moraju imati brnjicu i za njih se ne naplaćuje prijevozna cijena. Psi za koje je na zadnjoj stranici veterinarske knjižice u rubrici Ostalo navedena napomena opasan pas ne primaju se na prijevoz.

    Putnik koji je uveo psa u vlak odgovoran je za njegovo ponašanje i sam će nadoknaditi eventualnu štetu koju pas nanese drugim putnicima u vlaku ili onečisti vlak. Za svu štetu koju prouzroči pas odgovoran je vlasnik psa. Šteta se naplaćuje prema odredbama Tarife 103.

    Putnik koji prevozi psa u vagonu za spavanje treba rezervirati odjeljak za isključivu uporabu, tj. platiti prijevoznu cijenu za sve postelje u odjeljku. Pas se ne smije smještati na postelju. Putnik u vlak može uvesti samo jednog psa ili unijeti jednu ručnu transportnu kutiju.

    Životinje se ne smiju unositi u vagone za objedovanje.

    Dozvoljen je prijevoz pasa u svim vrstama vlakova (vagoni i motorne garniture) po sljedećim cijenama:
    a) životinje u ručnim transportnim kutijama koje se prevoze kao ručna prtljaga i mali psi izvan ručnih transportnih kutija prevoze se besplatno
    b) za velike pse plaća se 50% od cijene prijevozne karte u 2. razredu putničkog vlaka.

    U autobusima koji voze umjesto vlakova mogu se prevoziti samo male pripitomljene životinje zatvorene u ručne transportne kutije i psi navedeni pod točkama c) i d).

    U skladu s općim uvjetima prijevoza autobusnog prijevoznika, na relaciji Rijeka – Lupoglav – Rijeka ne pruža se usluga prijevoza kućnih ljubimaca.

    Koje su mogućnosti i načini plaćanja prijevoznih karata?

    Plaćanje prijevoznih karata HŽ Putničkog prijevoza omogućeno je gotovinom i karticama MasterCard, Visa, Diners i Maestro karticom ili Apple Pay i Google Pay digitalnim novčanikom. 

    Karte možete platiti gotovinom:

    • na blagajnama
    • kod vlakopratitelja u vlaku.

    Karte možete platiti karticama:

    • na blagajnama Bedekovčina, Beli Manastir, Bjelovar, Brdovec, Čakovec, Čulinec, Dugo Selo, Gajnice, Ivanić Grad, Karlovac, Koprivnica, Križevci, Kutina, Ludbreg, Našice, Nova Gradiška, Novoselec, Novska, Ogulin, Osijek, Podsused stajalište, Popovača, Pula, Rijeka, Savski Marof, Sesvete, Sisak, Sisak Caprag, Slavonski Brod, Slatina, Split, Strizivojna-Vrpolje, Šibenik, Trnava, Varaždin, Vinkovci, Virovitica, Vrapče, Vrbovec, Zagreb Glavni kolodvor, Zagreb Zapadni kolodvor, Zaprešić i Zlatar Bistrica
    • pri online kupnji karata (putem internetske stranice/aplikacije za pametni telefon)
    • na kartomatima u kolodvorima Sesvete, Slavonski Brod, Split, Varaždin, Vinkovci i Zagreb Glavni kolodvor
    • kod vlakopratitelja u vlaku kartu možete platiti Visa, MasterCard i Maestro karticom ili Apple Pay i Google Pay digitalnim novčanikom. 
    Postoje li utičnice u vlakovima i vagonima?

    U novim vlakovima, moderniziranim i klimatiziranim vagonima 1. i 2. razreda, vagonima za spavanje i vagonima s ležajima nalaze se utičnice u koje možete priključiti mobilni uređaj i prijenosno računalo.

    Je li u vlakovima omogućen pristup internetu?

    Besplatna bežična internetska mreža dostupna je u novim vlakovima.

    Zašto vlakovi nemaju više vagona?

    Broj vagona se optimizira prema broju putnika, no uslijed povećanih i izvanrednih potreba prijevoza ili kvarova, raspoloživost vagona ponekad nije u potpunosti zadovoljavajuća, te se događa da u pojedinim vlakovima broj vagona nije dostatan broju putnika.

    Pojačanom aktivnošću radimo na brzom otklanjanju kvarova kako bismo povećali dnevnu raspoloživost vagona.

    Česta pitanja footer



    Za sve ostale informacije obratite se Kontakt centru HŽ Putničkog prijevoza na brojeve telefona 060 333 444 (cijena poziva iz fiksne mreže je 1,74 kn/min (0,23 EUR/min), a iz mobilne 2,96 kn/min (0,39 EUR/min), HT d.d.) i 01 4724 026 ili na informacije@hzpp.hr

    Tečaj: 1 EUR = 7,53450 HRK

    Trebate pomoć?

    Obratite nam se s povjerenjem!

    060 333 444 (cijena poziva iz fiksne mreže je 0,23 EUR/min, a iz mobilne 0,39 EUR/min, HT d.d.) i 01 4724 026 od 5 do 23 sata.