Danas, 30. rujna 2021. s Gradom Velika Gorica potpisan je Sporazum o partnerstvu na razvoju integriranog prijevoza putnika.
Sporazum su u prostorijama Gradske uprave potpisali gradonačelnik Velike Gorice Krešimir Ačkar i predsjednik Uprave HŽ Putničkog prijevoza Željko Ukić.
Prilikom potpisivanja Sporazuma gradonačelnik Ačkar istaknuo je da je ovo korak prema novom modelu javnog gradskog prijevoza na području Velike Gorice i prema gradu Zagrebu na temelju studije o javnom prijevozu koju je izradio Fakultet prometnih znanosti i koja će za nekoliko dana biti predstavljena javnosti.
Istaknuvši da je početkom ove godine uređen pristup željezničkom kolodvoru uz javnu rasvjetu i osigurana parkirna mjesta, gradonačelnik Ačkar izjavio je:
Na temelju studije Fakulteta prometnih znanosti u potpunosti će se reorganizirati gradski i lokalni prijevoz te ćemo usmjeriti naše linije tako da će svako naše mjesto od iduće godine biti povezano sa željezničkim kolodvorom. Vjerujem da radimo povijesni iskorak i povećavamo kvalitetu gdje je najpotrebnija jer znamo da prema Gradu Zagrebu svakodnevno migrira više od 50 % našeg stanovništva.
Zadovoljstvo potpisanim Sporazum izrazio je i predsjednik Uprave HŽPP-a Ukić i dodao:
Namjera i cilj ovoga sporazuma je poboljšati položaj željeznice u sustavu lokalnog prijevoza. Do kraja 2023. HŽPP treba dobiti 33 nova elektromotorna vlaka, od čega su isporučena tri vlaka. To su upravo novi moderni vlakovi koji će voziti na ovom području koji i danas povezuju Zagreb i Veliku Goricu.
Ukić je najavio i dodatno proširenje linija u skladu s potražnjom i potrebama građana Velike Gorice koji će po uzoru na druge gradove u županiji kao što su Dugo Selo i Zaprešić koristiti željeznicu kao glavnu vezu do metropole, uz povoljne cijene karata i uvođenje besplatnog prijevoza za učenike osnovnih i srednjih škola. Uz postojećih 30 linija između Zagreba i Velike Gorice, sljedeće godine planira se uvođenje dodatnih direktnih linija, a građanima su na raspolaganju i ostale koje prometuju na relaciji Zagreb – Sisak – Zagreb.
Cijene karata u željezničkom prometu izuzetno su povoljne, a takav oblik prijevoza omogućava ekološki prijevoz i svima nam je zadaća da što više radimo na smanjivanju osobnog prijevoza u korist javnog prijevoza. – izjavio je Ukić.