Posebna organizacija prometa na relaciji Zagreb GK – Dugo Selo – Vrbovec – Križevci – Koprivnica – Bregi – Kloštar – Pitomača – Virovitica
Prvi od 7 vlakova bit će isporučen za 24 mjeseca nakon čega se očekuje isporuka jednog vlaka mjesečno. Nastavak proizvodnje novih dizel-električnih vlakova nužan je zbog podizanja kvalitete usluge na neelektrificiranim prugama.
Današnjim potpisivanjem dodatka Ugovoru nastavljena je realizacija Ugovora s KONČAR – Električnim vozilima. Potpisali su ga predsjednik Uprave HŽPP-a Željko Ukić i član Uprave Damir Rubčić te predsjednik Uprave KONČAR – Električnih vozila Josip Ninić. Proizvodnja 7 novih dizel-električnih motornih vlakova bit će financirana zajmom EUROFIMA-e u iznosu od 31 milijun eura.
Na potpisivanju su bili nazočni i državni tajnik u Ministarstvu mora, prometa i infrastrukture dr. sc. Alen Gospočić i predsjednik Uprave KONČAR – Elektroindustrije Gordan Kolak.
Istaknuvši prednosti dizel-električnih vlakova Ukić je izjavio:
Novi dizel-električni motorni vlakovi bit će trodijelne niskopodne garniture maksimalne brzine 120 km/h opremljeni rampama za ulazak i izlazak osoba u invalidskim kolicima te prostorom za bicikle. Vlakovi će imati kapacitet od 167 sjedećih i 175 stajaćih mjesta i bit će opremljeni suvremenim sustavom grijanja i hlađenja te videonadzorom. Zaustavljanja u kolodvorima i stajalištima najavljivat će se na displejima i putem razglasa, a za putnike će biti osiguran besplatni pristup internetu (WiFi). Nabava novih dizel-električnih motornih vlakova unaprijedit će kvalitetu usluge, pouzdanost i raspoloživost vozila.
HŽ Putnički prijevoz trenutačno u prometu ima 40 novih vlakova. U sklopu projekta Obnova voznog parka HŽ Putničkog prijevoza novim elektromotornim vlakovima iz OP Konkurentnost i kohezija 2014. – 2020. u 85 %-tnom iznosu sufinancira se nabava 21 elektromotornog vlaka. U sklopu Nacionalnog programa oporavka i otpornosti 2021. – 2026. HŽPP nabavit će dva prototipa baterijskih vlakova koji će voziti na neelektrificiranim prugama i šest stabilnih energetskih priključaka za punjenje pogonskih baterija. Tijekom ove i sljedeće dvije godine kontinuirano će se proizvoditi novi vlakovi, a do sredine 2025. na prugama će voziti njih 70.