Komunikacijske aktivnosti
Kao voditelj komunikacijskih aktivnosti projekta MIMOSA pratimo trendove u virtualnoj komunikaciji, korištenju društvenih mreža i online alata te dizajnu
Provedene komunikacijske aktivnosti:
- kako bi se definirali ciljevi komunikacijskih aktivnosti, ciljne skupine, taktike i alati, izradili smo Komunikacijsku strategiju projekta. U navedenom dokumentu osvrnuli smo se i na suradnju i organizaciju virtualnih događanja uslijed pandemije covida-19.
- aktivirali smo dva korisnička računa na društvenim mrežama Twitter i LinkedIn kako bismo se uspješnije približili dionicima i obavijestili ih o događanjima i rezultatima u sklopu projekta
- upravljamo internetskom stranicom projekta kako bi relevantni podaci bili dostupni svim zainteresiranim javnostima
- pomogli smo partnerima da na institucionalne internetske stranice postave poveznice na kojima su vidljive osnovne informacije o projektu MIMOSA, ciljevi projekta, projektni partneri, iznosi sufinanciranja Europske unije i poveznica na program u sklopu kojega se sufinancira projekt
- izradili smo plakat projekta koji je svih 18 partnera postavilo na vidljiva mjesta u svojim institucijama
- vodili smo pripremnu konferenciju za komunikacijske menadžere projektnih partnera, u koju smo uključili i ostatak timova kako bi svi bili upoznati s važnošću komunikacijskih aktivnosti
- izradili smo prvi e-newsletter u sklopu kojega dionike upoznajemo s projektnim partnerima, njihovim aktivnostima i očekivanjima od projekta. E-newsletter dostupan je na engleskom, hrvatskom i talijanskom jeziku, a u sljedećem e-newsletteru planiramo objaviti rezultate projekta koje ćemo detaljnije predstaviti dionicima.
- izradili smo promotivni roll-up plakat projekta koji će biti izložen na događanjima koja neće biti isključivo virtualna
- izradili smo infografiku s preglednim prikazom aktivnosti projektnih partnera.
Najveći izazov u upravljanju komunikacijom u sklopu velikoga strateškog projekta je velik broj projektnih partnera koje je potrebno motivirati na suradnju tijekom provođenja projektnih aktivnosti u vidu istraživanja, analiza i vidljivih pilot-aktivnosti.
Web: www.italy-croatia.eu/mimosa
Twitter: @mimosa_project
LinkedIN: Mimosa Project
O projektu:
MIMOSA nastoji poboljšati ponudu održivih multimodalnih rješenja i usluga u javnom putničkom prijevozu te promovirati novi pristup mobilnosti putnika između Hrvatske i Italije. Partneri u projektu, među kojima su najvažniji regionalni i nacionalni dionici u Hrvatskoj i Italiji, pristupaju rješavanju izazova u cilju povećanja multimodalnosti i smanjenja utjecaja prometa na okoliš. Također, teže razumijevanju prijevoznih navika i potreba stanovnika i posjetitelja određenih regija Italije i Hrvatske.
Program: Interreg Italy - Croatia
Poziv: Strateški
Specifični cilj: Poboljšanje kvalitete, sigurnosti i održivosti okoliša te morskih i obalnih prijevoznih usluga i čvorova promocijom multimodalnosti u programskom području '
Specifična tema: ' Mobilnost putnika '
Broj partnera: 18
Ukupna vrijednost projekta: 7,14 mil. EUR
Budžet HŽPP: 450.130 EUR