HŽPP

Vijesti

Novi vizualni identitet

S novim velikim projektima, prvenstveno nabavom novih vlakova i uvođenjem integralnog sustava prodaje i rezervacije karata, HŽ Putnički prijevoz promijenio je i vizualni identitet

S novim velikim projektima, prvenstveno nabavom novih vlakova i uvođenjem integralnog sustava prodaje i rezervacije karata, HŽ Putnički prijevoz promijenio je i vizualni identitet i predstavio ga na novom vlaku i internetskoj stranici.

Za izradu novoga vizualnog identiteta zadužena je agencija TBWA \ ZAGREB. Tim stručnjaka agencije predstavio je jedinstveno rješenje koje obuhvaća novi znak i logotip HŽ Putničkog prijevoza. To će rješenje biti primijenjeno na svim novim vlakovima, internetskoj stranici, novim kanalima prodaje i službenoj odjeći. Novi vizualni identitet na postojećem voznom parku i službenoj odjeći primjenjivat će se postupno kod redovitog održavanja vozila i nabave službene odjeće. Osim novog vlaka koji je 9. travnja pušten u promet, putnicima je na raspolaganju i nova internetska stranica čiji je koncept prilagođeniji korisnicima. Novi kanali prodaje obuhvaćeni novim vizualnim identitetom (on-line prodaja karata, kartomati, pametne kartice) bit će na raspolaganju putnicima tijekom zadnjeg kvartala 2015. godine.

Novi vizualni identitet HŽ Putničkog prijevoza temeljen je na prikazu voznih linija vlakova koje asociraju na kretanje i povezanost. U stvaranju i komuniciranju identiteta korištene su osnovne boje - crvena, bijela, plava i siva izvedene iz palete prepoznatljive za Hrvatsku. Time HŽ Putnički prijevoz želi i vizualno obilježiti novo razdoblje željezničkoga putničkog prijevoza.