Elektrobaterijski proizveden je u sklopu projekta Primjena zelenih tehnologija u željezničkom putničkom prijevozu iz Nacionalnog plana oporavka i otpornosti 2021. – 2026. Vlak je proizvela tvrtka KONČAR – Električna vozila. Nakon ispitivanja u krugu tvornice, 5. prosinca počele su testne vožnje na prugama. Prve vožnje odrađene su na dionici Velika – Gorica – Lekenik – Velika Gorica. U narednom razdoblju ispitivat će se sve komponente novog vlaka, nakon čega slijedi ishođenje dozvola kako bi vlak mogao biti pušten u redovni promet.
Radi se o trodijelnom vlaku duljine 60 metara sa 150 sjedećih mjesta. Vlak je opremljen s troja vrata sa svake strane, rampama za ulazak osoba u invalidskim kolicima, prostorom za bicikle i toaletom prilagođenim ulasku osoba u invalidskim kolicima, a kompletan putnički prostor je pod videonadzorom. U vlaku su postavljeni i monitori za prikaz videosadržaja te je opremljen modernim informacijskim sustavom.
Elektrobaterijski vlak koristit će se za prijevoz putnika na neelektrificiranoj i elektrificiranoj mreži željezničkih pruga u RH. Na neelektrificiranoj pružnoj mreži za pogon će koristiti baterije uz postizanje maksimalne brzine do 120 km/h, a na elektrificiranoj mreži klasičan sustav napajanja pomoću visokonaponske opreme 25 kV 50 Hz prilikom čega postiže brzinu do 160 km/h. Baterije će se puniti iz kontaktne mreže ili pomoću stabilnih energetskih priključaka koji će biti postavljeni u kolodvorima Split, Osijek, Varaždin, Bjelovar, Virovitica i Pula. Tijekom kretanja vlaka u dodiru s kontaktnom mrežom dobivena energija može se koristiti za punjenje baterije i direktni pogon elektromotornog vlaka, a energija dobivena kočenjem vlaka može se vratiti u mrežu ili se njome mogu puniti baterije.
Uskoro na testne vožnje kreće i baterijski vlak koji će se koristiti isključivo na neelektrificiranim dionicama pruga i puniti putem stabilnih energetskih priključaka.