HŽPP

Vijesti

Uvedeni kartomati

U sedam kolodvora od 28. listopada uvedena je prodaja na kartomatima

Na zadovoljstvo putnika u sedam kolodvora od 28. listopada uvedena je prodaja na kartomatima. Time je u HŽ Putničkom prijevozu završena 1. faza integriranog sustava prodaje i rezervacije karata (ISPRO).

Uz on-line prodaju i rezervaciju karata, od 28. listopada karte za vlak mogu se kupiti i na kartomatima kupuju koristeći kartični način plaćanja. Četiri kartomata postavljena su u zagrebačkom Glavnom kolodvoru, a po jedan u kolodvorima Osijek, Slavonski Brod, Vinkovci, Varaždin, Rijeka i Split.

Do 20. studenoga na kartomatima je prodano oko 2.400 karata, od čega najviše na kartomatima u zagrebačkom Glavnom kolodvoru (1916) i kolodvoru Osijek (223).

U vrijeme najvećih gužvi petkom na zagrebačkom Glavnom kolodvoru putnicima pomažu promotori koji im pokazuju kako se koriste kartomati. Zadovoljni novom uslugom putnici su izjavili:

Saša (46): - Ovo je zbilja izvrsno. Jednostavno se koristi, a sada više ne moram čekati na blagajni, osobito petkom kada su najveće gužve. Svaka čast HŽ-u, ovo je sjajno!

Marija (21): - Zadovoljna sam kupnjom na kartomatu. Puno je brže, kupiš kartu i odeš na vlak.

Mara (51): - Pre-prezadovoljna sam. Još da je na svim stajalištima, ja bih bila skroz zadovoljna. Nadam se da će to biti jer ovo je nešto stvarno savršeno.

Krunoslav (55): - Ne moram više čekati u redovima. Ovo je bolje, fino, kulturno. Napredak neki konačno u HŽ-u.  

Ana (35): - Uspijem ući u vlak u malo vremena. Za kratke relacije kartomat je izvrstan jer nemamo vremena uopće kupovati na šalteru.

 

Novi i modernizirani kanali prodaje u HŽ Putničkom prijevozu uvode se od sredine kolovoza. Kondukteri u vlaku prodaju kartu na mobilnim terminalima, a modernizirana je i prodaja karata na blagajnama.

Od 6. rujna uvedena je i kupnja karata u unutarnjem prijevozu putem internetske stranice www.hzpp.hr. Korisnici karte mogu rezervirati i kupiti jednostavnim unosom potrebnih podataka i platiti ih karticama. Kupljenu kartu mogu ispisati ili je na pametnom telefonu pokazati kondukteru/kontroloru. Od 8. rujna korisnicima je omogućeno besplatno preuzimanje aplikacije za pametne telefone HŽPP karte.

Od 13. kolovoza do 21. studenoga putem novog sustava prodaje prodano je 1.564.624 karata, od čega 10.513 on-line karata, a registrirano je oko 6.500 on-line korisnika.  

Nakon što je u veljači 2014. HŽ Putnički prijevoz potpisao ugovor o nabavi integriranog sustava prodaje i rezervacije karata (ISPRO) s odabranom zajednicom ponuditelja (tvrtkama Scheidt & Bachmann GmbH iz Njemačke, KING ICT d.o.o. iz Zagreba i Četrta pot d.o.o. iz Slovenije), uvođenjem prodaje na kartomatima završena je 1. faza integriranog sustava prodaje i rezervacije karata (ISPRO).

Uz modernizaciju prodaje karata u međunarodnom prijevozu, u 2. fazi projekt ISPRO obuhvaća i uvođenje pametnih kartica koje će zamijeniti postojeće kartonske iskaznice za mjesečne, višemjesečne i godišnje karte.