HŽPP

Vijesti

U Genovi održan sastanak partnera projekta YOUMOBIL

Datum: 12.10.2019. 10:00:00
Partneri projekta YOUMOBIL 10. i 11. listopada 2019. u Genovi održali sastanak u organizaciji projektnog partnera T Bridge

Nakon inicijalnog sastanka koji je bio održan u Varšavi, partneri projekta YOUMOBIL 10. i 11. listopada 2019. u Genovi održali su sastanak u organizaciji projektnog partnera T Bridge iz Genove.

Na sastanku se raspravljalo o aktivnostima upravljačkog, komunikacijskog i tehničkog radnog paketa projekta. Predstavnici HŽ PP-a predstavili su aktivnosti koje su poduzete u prvom izvještajnom razdoblju, odnosnu pripremu pilot-projekata uvođenja noćnih vlakova i revitalizaciji vlaka.

HŽ Putnički prijevoz će u voznom redu 2019/2020. i 2020/2021. tijekom vikenda uvesti noćne vlakove na relaciji Zagreb GK – Dugo Selo, kako bi mladi mogli uživati u kulturno-društvenim sadržajima koji im nisu dostupni u Sesvetama, Dugom Selu i okolici. Od ljetne sezone 2020. noćni vlakovi omogućit će povratak mladima s ljetnih zabava, a kasnije i zagrebačkog Adventa.

Predstavnici HŽPP-a istaknuli su da se mladi nakon što napune 18 godina i polože vozačke ispite odlučuju na opciju prijevoza automobilom zbog čega je namjera HŽPP-a potaknuti mlade da koriste javni prijevoz i omogućiti im brzo, sigurno i zanimljivo putovanje do škola i fakulteta. Uključivanje mladih umjetnika koji će jedan vlak oslikati ilustracijama iz podzemne željeznice New Yorka ili radovima renomiranih umjetnika, trebalo bi povećati atraktivnost i pristupačnost vlakova za mlade generacije.

Također, ostali partneri projekta YOUMOBIL pripremaju pilot-aktivnosti temeljene na novim IT i prometnim uslugama u suradnji s lokalnim zajednicama mladih. Usluge će se temeljiti na stvarnoj potražnji, a svrha im je iskoristiti potencijal novih tehnologija i znanja prikupljenih tijekom radionica i sastanaka. Također, istražit će se kako mladi svojim idejama i angažmanom mogu revitalizirati željezničku infrastrukturu koja nije u funkciji u cilju poboljšanja atraktivnosti i imidža javnog prijevoza.

Kao voditelj komunikacijskog paketa za cijeli konzorcij, predstavnici HŽPP-a detaljnije su pojasnili završene aktivnosti (Interrail kampanja, izrada komunikacijske strategije, vođenje profila na društvenim mrežama i sl.) te predstavili daljnje aktivnosti.

Više informacija o projektu potražite na web stranici, a pratite nas i na FacebookuTwitteru i Instagramu.