HŽPP

Vijesti

Prava putnika

Od 4. prosinca 2019. na snagu u cijelosti stupa Uredba (EZ-a) br. 1371/2007 o pravima i obvezama putnika u željezničkom prometu

Od 4. prosinca 2019. na snagu u cijelosti stupa Uredba (EZ-a) br. 1371/2007 Europskog parlamenta i Vijeća o pravima i obvezama putnika u željezničkom prometu.  

Putnici ostvaruju pravo na naknadu za kašnjenje u sljedećim slučajevima:

● za kašnjenje od 60 do 119 minuta naknada se isplaćuje u visini od 25 % cijene karte

● za kašnjenja dulja od 120 minuta naknada se isplaćuje u visini od 50 % cijene karte.

Uz popunjeni zahtjev za ostvarivanje prava putnika, potrebno je priložiti originalnu kartu koju je ovjerio vlakopratitelj u vlaku ili blagajnik. Zahtjev i ovjerenu kartu potrebno je poslati poštom na adresu: HŽ Putnički prijevoz, Prodaja i marketing, Strojarska cesta 11, 10 000 Zagreb.

Naknada za kašnjenje bit će isplaćena sukladno podacima navedenim u zahtjevu (isplata naknade ne odnosi se na subvencionirane karte, karte koje su prodali drugi željeznički prijevoznici i karte željezničkih radnika za odlazak na posao ili službeno putovanje).

Naknada za kašnjenje isplaćuje se u roku od mjesec dana od podnošenja zahtjeva za ostvarivanje prava putnika. Umjesto naknade za kašnjenje putnik može odabrati vaučer za putovanje u vrijednosti naknade.

Naknada za kašnjenje koja iznosi manje od 4 EUR (u kunskoj protuvrijednosti) neće biti isplaćena. Zahtjev za ostvarivanje prava putnika možete preuzeti ovdje .