HŽPP

Vijesti

Jedinstvena karta i ove godine

Nastavlja se suradnja kojom korisnici željezničkog i autobusnog prijevoza u gradsko-prigradskom prijevozu Grada Rijeke mogu koristiti jedinstvenu kartu

U sklopu projekta integriranog putničkog prijevoza tijekom 2020. nastavlja se suradnja kojom korisnici željezničkog i autobusnog prijevoza u gradsko-prigradskom prijevozu Grada Rijeke mogu koristiti jedinstvenu kartu koja omogućava vožnju autobusom i vlakom.

Nakon što je 1. rujna 2019. uvedena jedinstvena karta HŽ Putničkog prijevoza i KD Autotroleja na širem riječkom području, 8. siječnja 2020. potpisan je ugovor kojim se ta suradnja nastavlja i u 2020. godini.

Na temelju Sporazuma o dugogodišnjem partnerstvu u razvoju integriranog prijevoza putnika na području Grada Rijeke iz lipnja 2018., u sjedištu Grada Rijeke ugovor o nastavku poslovne suradnje potpisali su gradonačelnik Rijeke Vojko Obersnel, direktor Komunalnog društva Autotrolej d.o.o. Alberto Kontuš, zamjenik župana Primorsko-goranske županije Marko Boras Mandić, zamjenik gradonačelnika Bakra Tomislav Dundović, zamjenica načelnika Općine Matulji Eni Šebalj te predsjednik Uprave HŽ Putničkog prijevoza Željko Ukić i član Uprave Damir Rubčić.

Uoči potpisivanja Ugovora gradonačelnik Rijeke istaknuo je:

Ovo je važan projekt u cilju uključivanja željeznice u sustav javnoga gradskog prijevoza kojim se putnicima omogućava da se cijelu godinu voze s jedinstvenom kartom. Veći intenzitet ovog projekta bit će omogućen nakon izgradnje drugog kolosijeka na relaciji Rijeka – Škrljevo u sklopu kojega će biti otvorena nova stajališta, čime će još veći broj putnika koristiti željeznički prijevoz.

Izrazivši zadovoljstvo nastavkom suradnje predsjednik Uprave HŽ Putničkog prijevoza kazao je:

Ovime osiguravamo preduvjete za iskorištavanje punog kapaciteta javnog prijevoza na području Grada Rijeke po dovršetku gradnje drugog kolosijeka. Nadam se da će putnici nastaviti koristiti našu zajedničku ponudu i od veljače kada Rijeka postaje Europskom prijestolnicom kulture jer će ovakvim oblikom prijevoza biti rasterećene prometnice i izbjegnute gužve, a putnici će brže stizati na odredišta.

Zahvalivši svim dionicima projekta, direktor Autotroleja izjavio je:

Ovom ponudom rasteretili smo gradski promet i korisnicima s područja Rijeke, Bakra i Matulja i pružili alternativu cestovnom prometu. Uz dodatno usklađivanje voznih redova, nadam se da ćemo ovime putnicima omogućiti da na jednostavan i brz način dođu na posao ili u školu, kao i da se vrate svojim domovima.

Jedinstvenu kartu putnici mogu koristiti na relacijama Rijeka – Jurdani – Permani i obrnuto te Rijeka – Škrljevo – Rijeka na temelju kupljenih mjesečnih i pojedinačnih karata KD Autotrolej te godišnjih radničkih i 65+ karata te korisnici popularnih cvikalica. Tu mogućnost od 1. rujna 2019. do 5. siječnja 2020. koristilo je oko 8.000 putnika.

Potpuna implementacija sustava integriranog putničkog prijevoza očekuje se nakon izgradnje drugog kolosijeka željezničke pruge od Škrljeva do Jurdana. U nastavku projekta planirano je otvoriti dodatna željeznička stajališta te sukladno potrebama korisnika dodatno prilagoditi vozni red vlakova i autobusa.